دریافت مشاوره رایگان: 66753835 - 021
info@hiabzar.com
Search
Close this search box.

میکسر بادی پنوماتیک

Pneumatic-mixer
Rate this post

میکسر های هوا محور پنوماتیک هوای فشرده منبعی عالی برای تامین انرژی تجهیزات اختلاط است . این میکسرهای هوادار ذاتاً برای کار در محیط های با حلال بالا ایمن می باشند و به شما این امکان را می دهند که چرخش شفت را با هزینه کم کنترل کنید . برخی از معایب میکسر های هوا محور و پنوماتیکی، نیازهای با حجم بالا برای جریان هوا می باشد که به کمپرسور ها و مخزن های بزرگ برای کارکرد پایدار و نوسان سرعت بر اساس مقاومت پروانه در سیال نیاز دارند. Mixer Direct دارای مجموعه زیادی از میکسرهای هوا محور است که می توان آنها را بر اساس ویژگی های عملکردی در زیر طبقه بندی کرد.   از همین رو ما در گروه  ابزار صنعت حسینی  مقاله ای قصد داریم که به بررسی میکسر بادی پنوماتیک بپردازیم پس با ما همراه باشید.

میکسر بادی آبی

با مزایای میکسرهای هوا آشنا شوید

قدرت هوای فشرده را با یک میکسر هوا از Mixer Direct مهار کنید. برای استفاده در فضاهای محدود و با حلال‌های خشن یا قابل اشتعال، میکسرهای هوادار مزایایی را برای بسیاری از صنایع فراهم می‌کنند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بدانید چرا میکسر های هوا  انتخاب مناسبی برای شما می باشند.

مزایای میکسر هوا

یک میکسر هوا نسبت به همزن برقی مزایای زیادی دارد که این مزایا به شرح زیر می باشند :

  1. عدم تولید جرقه الکتریکی : بر خلاف موتورهای الکتریکی، میکسرهای هوا هیچ جزء الکتریکی ندارند که بتواند جرقه ایجاد کند، بنابراین یک میکسر هوا انتخابی مطمئن برای مخلوط کردن مواد قابل اشتعال است .
  2. سبک وزن: بدون موتور سنگین متصل، میکسرهای هوا سبک وزن هستند و برای سطل های 5 گالن و سایر کاربردهای کوچکتر که در آن موتور الکتریکی سنگین تر مشکل ساز است، مناسب هستند.
  3. قابل حمل: از آنجایی که آنها سبک هستند و نیازی به پریز برق ندارند، میکسرهای هوا را می توان در یک منطقه استفاده کرد و سپس به قسمت بعدی منتقل کرد. این به ویژه برای صنایع کوچکتر یا کسانی که نیاز به چندین ظروف مخلوط در سراسر کارخانه دارند مفید است.
  4. محدوده سرعت بیشتر: با چرخش یک سوپاپ، اپراتور میکسر هوا می تواند به آرامی سرعت شفت را در صورت لزوم افزایش یا کاهش دهد.
  5. تمیز کردن و نگهداری آسان: آن را از سطل یا درام خارج کرده و با توجه به نوع مواد مخلوط شده تمیز کنید.
  6. بدون تأثیر گرما: برخلاف موتورهای الکتریکی، میکسر هوا سیم پیچی ندارد که بیش از حد گرم شود یا خاموش شود، بنابراین به دلیل گرمای بیش از حد قطعات آسیب دیده نخواهد داشت. هوای موجود در موتور هوا، همزن را خنک می کند.
  7. آلودگی کمتر: از آنجایی که قطعات کمی در یک همزن هوا وجود دارد، خطر کمتری برای آلودگی موادی که در حال هم زدن است وجود دارد.
  8. مخلوط کردن ملایم: یک میکسر درام با نیروی هوا یک فرآیند اختلاط ملایم و ثابت را فراهم می کند.
بهترین پیستوله رنگ بادی
بیشتر بخوانید

مخزن رنگ

انواع مختلفی از میکسرهای هوا کدام اند

 

 میکسرهای Heavy-Duty Clamp Mount تطبیق پذیری و قابلیت حمل بیشتری را در بسیاری از کاربردهای صنعتی ارائه می دهند. پایه درب درام به شما این امکان را می دهد که درام را بپوشانید و مخلوط کن را در یک مرحله آسان نصب کنید. اگر می‌خواهید سطل‌های پنج گالن را هم بزنید، یک میکسر رینگ مونت با پروانه‌های تاشو که در دهانه حفره قرار می‌گیرند و هنگام فعال شدن باز می‌شوند، تهیه کنید. و اگر با IBC Totes کار می‌کنید، یک پایه براکت Air Gear Drive Tote با دو پروانه و محدوده براکتی 36 تا 48 اینچ تقریباً برای هر حمل و نقل یا مخزن IBC مناسب است و امکان نصب براکت در بالا را فراهم می‌کند. و بسیاری موارد دیگر وجود دارد. میکسرهای هوا برای انتخاب با میکسر مستقیم.

میکسر باد

هرآنچه که باید درمورد ایر موتور بدانید!

چه نوع مخازن همزن مواد شیمیایی را می فروشید؟

میکسرهای هوا همه کاره هستند و مخازن مخلوط شیمیایی که ما برای شما عزیزان تهیه کرده ایم نیز همینطور هستند که به شرح زیر می باشند :

  • مخازن کف صاف
  • کف مخروطی
  • کف ظرف 
  • مخازن با کف شیب دار

در اندازه های بیست گالن تا هشتصد گالن موجود هستند. Mixer Direct در طراحی و ساخت سریع مخزن ظرف فولادی ضد زنگ برای رفع نیازهای شما تخصص دارد. ما همچنین با استفاده از مخازن پلی کربنی یا فولاد کربنی تولید می کنیم تا با هر کاربری ای که شما نیاز دارید مطابقت داشته باشد. Mixer Direct با ارائه راه‌حل‌های جدید، نوآوری‌هایی را به شما می‌دهد .

آشنایی با تجهیزات کارگاه سندبلاست
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

چطور میتونم کمکتون کنم؟