دریافت مشاوره رایگان: 66753835 - 021
info@hiabzar.com
Search
Close this search box.

معرفی شرکت Chnye

CHNYE
Rate this post

شرکت Jiangsu Chnye Tools Co.، Ltd در منطقه توسعه اقتصادی Lvsi Harbor در استان جیانگسو واقع شده است. این شرکت در تولید دستگاه‌های اسپری بدون هوا و ایرلس برقی تخصص دارد. آقای Zhang Guoqiang، بنیانگذار ‘Guoqiang Tools’، مسئول عملیات جدید برند است. از زمان تأسیس در سال 1986، شرکت Guoqiang Tools Co.، Ltd به دستاوردهای بسیاری دست یافته و به یک شرکت معروف کشوری تبدیل شده است که سیستم گواهینامه کیفیت بین‌المللی ISO9001-2008 را گذرانده است.

در سال 2013، با فعالیت زیاد و معرفی دانش پیشرفته در مدیریت تولید و تجربه عملیاتی کامل از Global Fortune 500، همکاری خود را با American Stanley Black & Decker آغاز کرد. با ترکیب بازاریابی رشد کرده و کیفیت پایدار محصول در Guoqiang، این شرکت به ادامه جلوگیری از صنعت ابزار سخت‌افزار مشغول است. این شرکت به منظور گسترش، بخش‌های کسب و کار خود را به تازگی راه‌اندازی کرده است. این شرکت دستگاه‌های اسپری بدون هوای رنگ‌آميزي مختلف را توليد مي‌كند و هدف آن پيشروي در اسپري بدون هواي رنگ‌آميزي و ارائه راه حل‌هاي اسپري بدون هواي حرفه‌ای و با كارآيي بالا و خدمات كامل به مشتريان است.

شركت، مركز تحقيق و توسعه فن آوري خود را تأسيس كرده و تيم‌های تولید حرفه‌ای خود را پرورش داده و با تلاش فعال در تحقيق و توسعه محصولات جديد با كارآيي بالا و كارآمدي بالا، سعي در رضایت نیاز‌های متنوع بازار دارد. شركت chnye دارای معاملات مالکیت فروش و نمایندگی برای شروع تجارت واردات و صادرات کالا و فن آوری های مختلف است. در حال حاضر، شركت سعي در ساخت شبكه نمایندگان در مناطق عمده در اروپا، آمريكا جنوب شرق آسيا و سراسر كشور دارد تا به مشتریان خود بهترین خدمات را ارئه کند.

ایربراش چیست و چه کاربردی دارد؟
بیشتر بخوانید

شما عزیزان می توانید انواع محصولات شرکت chnye را از فروشگاه های ابزار با بهترین کیفیت و قیمت تهیه بفرمائید.

 

نمونه محصولات شرکت CHNYE :

ایرلس برقی chnye 1600 | ایرلس برقی chnye 2310 | ایرلس برقی chnye 1810 | ایرلس برقی chnye 1800 | ایرلس برقی cy 595 (chnye) | پمپ ایرلس دیافراگمی chnye cy 595

ویدیو معرفی محصولات CHNYE

 
 

نمایشگاه رنگ 2019

ابزار صنعت حسینی ( hiabzar ) مفتخر است که نمایندگی رسمی شرکت CHNYE در ایران را در اختیار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

چطور میتونم کمکتون کنم؟